Subject: Greenbit Grow
From: "greenbit.grow" <[email-masked]>
To: "EKEI Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jul 2024 12:01:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Eesti Kohtuekspertiisi Instituudi esindajad,

Meie ettevõte kavatseb hakata kasvatama sisetingimustes tööstuslikku
kanepit. Kavandatava tegevuse eesmärk on toota kvaliteetset tööstuslikku
kanepit, mis vastab kõigile kehtivatele seadusandlikele normidele ja
nõuetele. Kasutatavad seemned on registreeritud Euroopa Liidu ametlikus
nimekirjas, mis tagab nende vastavuse Euroopa standarditele. Oleme
põhjalikult uurinud ja tutvunud kehtivate regulatsioonidega, et tagada
meie tegevuse täielik vastavus seadustele.

Oleme teadlikud, et peame rangelt järgima 0,3% THC sisalduse piiri, mis on
määratud tööstusliku kanepi kasvatamiseks. Selle eesmärgi saavutamiseks
kavatseme kasutada spetsiaalseid väetisi ja lampe, mis on disainitud
tagama optimaalsed kasvutingimused ning minimeerima THC sisalduse tõusu.
Oleme investeerinud märkimisväärseid ressursse parimate agronoomiliste
tavade uurimisse ja rakendamisse, et tagada meie toodangu vastavus
kõikidele regulatiivsetele nõuetele.

Et maandada kõik võimalikud riskid ja tagada meie toodangu vastavus
seadusandlikele normidele, plaanime ehitada kaasaegse ja hästi varustatud
labori, kus saame ise testida THC sisaldust. See labor võimaldab meil läbi
viia regulaarseid ja täpseid analüüse, mis omakorda aitab meil tagada
toodangu vastavuse kehtivatele seadustele ja regulatsioonidele. Palume
teilt põhjalikku teavet selle kohta, millist metoodikat te THC sisalduse
testimisel kasutate ning kuidas peavad proovid olema võetud, et tagada
nende vastavus ametlikele nõuetele.

Lisaks soovime teavitada, et teeme tihedat koostööd Michiganis asuva
laboriga, kes suudab meile pakkuda kõik vajalikud seadmed ja koostada
standardprotseduurid (SOP-d) teie selgituste alusel. See koostöö võimaldab
meil rakendada parimaid rahvusvahelisi praktikaid ja tagada meie labori
vastavuse kõikidele nõuetele. Meie eesmärk on olla seadusekuulekas ja
vastutustundlik ettevõte, mistõttu soovime olla maksimaalselt
ettenägelikud ja läbipaistvad oma tegevustes.

Meie soov on olla seadusekuulekas ettevõte ning tagada, et meie tegevus
vastab kõikidele kehtivatele regulatsioonidele ja standarditele. Oleme
pühendunud kõrgeimate eetiliste ja regulatiivsete standardite järgimisele
ning loodame siiralt, et saate meile anda vajalikud selgitused ja juhised.
Teie abi ja koostöö on meile äärmiselt olulised, et saaksime edukalt
alustada ja jätkata oma tegevust vastavuses kehtivate seadustega.

Lugupidamisega,
Karl Rei
Greenbit Grow OÜ
[email-masked]
+372 520 1660